dimecres, 11 de gener del 2012

ARTICLE 1: I perquè col·lecionar segells?

Tots nosaltres tenim algun interès més enllà de sortir amb els amics i fer petar la xerrada amb la gent que ens trobem a gust. Segur que tots tenim aquella diferència, aquella afició que ens ocupa més temps del que tenim i sobretot més temps del que nosaltres hi voldríem dedicar. A mi em passa amb el col·leccionisme de segells, el qual m'ocupa tot el temps que vull i encara més.
Col·leccionar objectes és un fet que la majoria de persones fem. De fet el col·leccionar és una de les aficions més grans del món. Segur que si ens posem a pensar en les nostres pertinences trobaríem alguns objectes que formarien part d'una col·lecció. Potser segells, postals, pots de cervesa, bossetes de sucre o moltes altres coses.
Tornant als segells, quan anava a l'escola canviàvem segells amb els meus companys, ara passats molts anys la majoria d'ells ja m'han donat tots els que tenien, cosa que no van voler fer mai en els moments en que canviar-los tenia un sentit. A partir d'aquell moment, segurament devia tenir 14 anys, vaig comprar el primer àlbum i fins ara ja n'he comprat ALGUNS més.
Ara tinc segells de molts països i fins i tot d'alguns d'ells rebo tots els que publiquen i els preparo a la meva manera per poder-los mirar i aprendre d'ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada